GYAKORI KÉRDÉSEK

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Mit kell tennem?

 Minden megrendelt és teljesült szolgáltatása után törzsügyfél pontokat írunk jóvá az Ön egyéni egyenlegén, amelyek gyűjtésével több kedvezményre, exkluzív és egyre értékesebb ajándékok beváltására válhat jogosulttá.

Ki lehet törzsvásárló?

Az EDUmédia minden ügyfelét automatikusan törzsügyfélnek tekinti, így már az első megrendelés pontgyűjtésre ad lehetőséget. A Törzsügyfél Programban való részvételre minden regisztrált ügyfelünk jogosult.

Hogyan működik?

Nagyon egyszerűen. A teljesült megrendelések összege után járó törzsügyfél pontok gyarapodásával Ön egyre értékesebb ajándékok beváltására és/vagy időszakos akciós kuponok/utalványok igénybevételére válik jogosulttá. Törzsügyfél pontjainak aktuális állását és a pontokért beváltható ajándékok listáját személyesen is megtekintheti bármikor az www.edumedia.hu/vip oldalon felhasználónevével és egyedi belépő kódjával.

Hogyan számítják a törzsügyfél pontokat??

Minden, az EDUmédia szolgáltatásának megrendelése során elköltött 250 Ft után 1 pontot írunk jóvá a személyes menüben található egyéni egyenlegén. A rendszer a szolgáltatás értéke alapján végzi a számítást. (Ha tehát egy szolgáltatás forintban meghatározott értéke 10000 Ft, a szolgáltatásért 80 pont jár.)

A Programban szerzett törzsügyfél pontok a teljesített megrendelés ellenértékének kiegyenlítése után használható fel, a rendelés leadását követő 365 napon belül. Az egyes megrendelések során gyűjtött pontok összeadódnak.

Mikor teljesül egy megrendelés? A törzsügyfél pontokat mikor írják jóvá?

A pontok megszerzésére a megrendelés leadásával nyílik lehetőség, felhasználhatóvá azonban csak a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése után nyílik lehetőség. Törölt megrendelés, nem teljesített szolgáltatás után pontot nem írunk jóvá Programunkban.

Mi történik ha a megbízás meghiúsul?

Törzsügyfél Programunkba a sikertelen szolgáltatás és a megbízástól való elállásért nem számítunk fel pontot.

Miért előnyös számomra az EDUmédia Törzsügyfél Program?

Minden megrendelése alkalmával értékes törzsügyfél pontokat kap, amelyeket a későbbiek során felhasználhat. Bizonyos, az EDUmédia által egyedileg meghatározott alkalmakkor egy-egy szolgáltatás után az alapesetben járó pontmennyiségnél több pontot írunk jóvá törzsügyfél számláján.

Hogyan értesülhetek pontjaim állásáról?

Minden megrendelést követően az adott szolgáltatás után járó új pontokról valamint az eddig összegyűjtött pontjairól e-mailben értesítjük. Törzsügyfél pontjainak aktuális állását és a pontokért beváltható ajándékok listáját személyesen is megtekintheti bármikor az www.edumedia.hu/vip oldalon felhasználónevével és egyedi belépő kódjával.

További kérdés esetén az info@edumedia.hu e-mail címen állunk szíves rendelkezésére!